اخبار

فیلم بعدی پرویز شهبازی چیست؟

فیلم بعدی پرویز شهبازی چیست؟
پرویز شهبازی فیلم سینمایی «نسیم» را اردیبهشت سال آینده جلوی دوربین می برد.

به گزارش ایسنا، تهیه کنندگی این فیلم که پیش از این «پارانویا» نام داشت را مسعود ردایی برعهده دارد. طبق برنامه ریزی انجام شده درخواست پروانه ساخت این پروژه بهمن ماه به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارسال می شود تا بهار سال آینده وارد مرحله فیلمبرداری شود. «نسیم» همچون کارهای قبلی شهبازی مضمونی اجتماعی دارد و محصول مشترک ایران و لهستان خواهد بود.

مسعود ردایی تهیه کننده این پروژه با اعلام این مطلب از ساخت فیلمنامه دیگری با عنوان «ان شاءالله» توسط پرویز شهبازی بعد از فیلمبرداری پروژه «نسیم» خبر داد و گفت: «انشاءالله» که فیلمنامه اش در سال 89 ثبت شده کار مشترک بعدی من با پرویز شهبازی است که ایشان موفق به جلب مشارکت یک کمپانی فیلم سازی آمریکایی شده و من نیز مشارکت یک شرکت فیلم سازی لهستانی را جلب کرده ام. بنابراین این فیلم محصول مشترک ایران، لهستان و آمریکا است که بخشی از مقدمات تولید آن نیز فراهم شده است.»

ردایی در خصوص فیلمنامه «ان‌شاءالله» گفت: «این فیلم داستان یک سرباز آمریکایی ست که از روی یک ناو آمریکایی به خلیج فارس افتاده و موج او را به ساحل ایران انداخته است. یک مرد جنوبی این سرباز زخمی را پیدا و مدتی از او نگه داری می کند و بعد به اقتضای داستان به عنوان یک دوست او را به سمت تهران می برد. در این سفر سرباز آمریکایی با فرهنگ و مردم ایران آشنا می شود. این سرباز در تهران دوستان جدیدی می یابد و برای پیدا کردن راه حلی برای رفتن به آمریکا از آن ها کمک می گیرد.»

به گزارش ایسنا، پرویز شهبازی آثاری چون «نفس عمیق»، «دربند»، «عیار 14» و ... را در پرونده دارد.


خبرگزاری ایسنا
۲۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۳۰
تعداد کلیک: ۱,۴۹۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به کانون کارگردانان سینمای ایران می‌باشد.