اخبار

سخنگوی کانون کارگردانان: انتخابات در فضایی دوستانه برگزار شد

سخنگوی کانون کارگردانان: انتخابات در فضایی دوستانه برگزار شد
انتخابات داخلی کانون کارگردانان سینمای ایران با یک اجماع و اکثریت قاطع انجام شد.

محمدعلی سجادی سخنگوی کانون کارگردانان سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایسنا، درباره انتخابات داخلی کانون که ساعاتی پیش برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه انتخابات بدون هیچ مشکلی در فضایی دوستانه و خوب برگزار شد و همه پست ها با رای قاطع انتخاب شدند.

وی ادامه داد: شورای مرکزی با اضافه شدن افراد جدید ترکیب خوبی دارد و همه با انرژی آمده اند تا اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

سجادی از برپایی جلسات هفتگی شورای مرکزی در روزهای سه شنبه خبر داد.

در نخستین جلسه شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران که با حضور اعضای اصلی و علی‌البدل برگزار شد محمد بزرگ‌نیا به اتفاق آراء به عنوان رئیس، نیکی کریمی به عنوان نایب رئیس، نادر مقدس به عنوان خزانه‌دار، محمدحسین لطیفی به عنوان دبیر و محمدعلی سجادی به عنوان سخنگوی این کانون برگزیده شدند.

در مجمع عمومی این کانون که 24 بهمن برگزار شد نیکی کریمی با 82 رای‌، محمد بزرگ‌نیا 77 رای‌، مازیار میری 75 رای‌، کامبوزیا پرتوی 66 رای‌، محمد سجادی 65 رای‌، نادر مقدس 64 رای‌، مصطفی کیایی 56 رای‌، محمد حسین لطیفی 55 رای‌، داریوش فرهنگ 52 رای‌ به عنوان اعضای اصلی و همچنین احمد مرادپور با 48 رای و هاتف علیمردانی با 22 رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

قدرت‌الله صلح میرزایی هم با 56 رای و علی‌اکبر ثقفی با 49 رای به عنوان بازرسان اصلی و علی البدل این دوره از شورای مرکزی کانون کارگردانان انتخاب شدند.

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۹:۳۱
تعداد کلیک: ۱,۱۶۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  


کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به کانون کارگردانان سینمای ایران می‌باشد.